Etiquetas
- AULA UEECO
- AVALUACIÓ
- CLASSIFICACIÓ DELS ALUMNES AMB NECESSITATS EDUCATIVES.
- COM ÉS L'ORGANITZACIÓ D'UN MESTRE DE SUPORT?
- CONCEPTE INFANT
- DETECCIÓ DE DIFICULTATS D'APRENENTATGE
- DINÀMIQUES DE COHESIÓ
- EDUCACIÓ INCLUSIVA
- ESTRATÈGIA METODOLÒGICA - TEA
- ESTRUCTURA I ORGANITZACIÓ
- EXEMPLE ACTIVITAT I AVALUACIÓ
- EXPERIÈNCIES PERSONALS COM A MESTRE DE SUPORT
- FAMÍLIA
- KAHOOT
- LLEI I NORMATIVA
- LOMCE=INCLUSIÓ?
- METODOLOGIES INCLUSIVES I
- METODOLOGIES INCLUSIVES II
- METODOLOGIES INCLUSIVES III
- MODELS DE SUPORT
- PLANS D'ACTUACIÓ - AC NO SIGNIFICATIVES
- QUI SOC?
- RECURSOS TICS PEL FUTUR
- REFORÇ POSITIU
jueves, 26 de mayo de 2016
HORARI D'UN MESTRE DE SUPORT
Aquí tenim l'horari que tenia la meva tutora de pràctiques. En els espais on veiem la lletra (F) vol dir que el suport es fa fora de l'aula. Per tant es fan 4 sessions fora de l'aula a la setmana i la resta dins. He de dir que és molt complicat coordinar-se amb els tutors que no valoren la teva feina i simplement volen que t'emportis el nen que els molesta fora. Tot i així quasi sempre es fa el suport dins l'aula. Com podem veure, hi ha típex i anotacions a llapis, això es deu, com he pogut observar, a què és molt difícil organitzar l'horari, ja que en el cas de la meva tutora, molts dels nens tenen suports externs al centre i molts pics canvien i tu has d'adaptar l'horari constantment. Una cosa que m'ha agradat molt és que dins una hora lectiva hi hagi cada dijous una reunió de l'equip de suport. Això és perquè l'equip directiu està molt involucrat amb l'equip de suport i això es nota.
Com a conclusió he de dir que és difícil organitzar tot l'horari i depèn molt de la relació amb els mestres tutors. Així que aquest és bastant flexible.
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario