"CONTE DE LA GRANOTA"
Etiquetas
- AULA UEECO
- AVALUACIÓ
- CLASSIFICACIÓ DELS ALUMNES AMB NECESSITATS EDUCATIVES.
- COM ÉS L'ORGANITZACIÓ D'UN MESTRE DE SUPORT?
- CONCEPTE INFANT
- DETECCIÓ DE DIFICULTATS D'APRENENTATGE
- DINÀMIQUES DE COHESIÓ
- EDUCACIÓ INCLUSIVA
- ESTRATÈGIA METODOLÒGICA - TEA
- ESTRUCTURA I ORGANITZACIÓ
- EXEMPLE ACTIVITAT I AVALUACIÓ
- EXPERIÈNCIES PERSONALS COM A MESTRE DE SUPORT
- FAMÍLIA
- KAHOOT
- LLEI I NORMATIVA
- LOMCE=INCLUSIÓ?
- METODOLOGIES INCLUSIVES I
- METODOLOGIES INCLUSIVES II
- METODOLOGIES INCLUSIVES III
- MODELS DE SUPORT
- PLANS D'ACTUACIÓ - AC NO SIGNIFICATIVES
- QUI SOC?
- RECURSOS TICS PEL FUTUR
- REFORÇ POSITIU
domingo, 8 de mayo de 2016
EL PODER DEL REFORÇ POSITIU
L'altre dia vaig trobar un vídeo que em va agradar molt i m'agradaria compartir. Aquest vídeo ens demostra el poder del reforç positiu i crec que és un recurs que hauria de ser indispensable per tots els mestres. Està demostrat que si nosaltres no creiem en els nostres alumnes, no aconseguirem res.
"CONTE DE LA GRANOTA"
"CONTE DE LA GRANOTA"
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario