Per aquest motiu, vull afegir l'enllaç al seu blog perquè crec que és molt interessant per mi, per tenir idees de cara al futur quan sigui mestra. Aquí tenim el seu blog:
Etiquetas
- AULA UEECO
- AVALUACIÓ
- CLASSIFICACIÓ DELS ALUMNES AMB NECESSITATS EDUCATIVES.
- COM ÉS L'ORGANITZACIÓ D'UN MESTRE DE SUPORT?
- CONCEPTE INFANT
- DETECCIÓ DE DIFICULTATS D'APRENENTATGE
- DINÀMIQUES DE COHESIÓ
- EDUCACIÓ INCLUSIVA
- ESTRATÈGIA METODOLÒGICA - TEA
- ESTRUCTURA I ORGANITZACIÓ
- EXEMPLE ACTIVITAT I AVALUACIÓ
- EXPERIÈNCIES PERSONALS COM A MESTRE DE SUPORT
- FAMÍLIA
- KAHOOT
- LLEI I NORMATIVA
- LOMCE=INCLUSIÓ?
- METODOLOGIES INCLUSIVES I
- METODOLOGIES INCLUSIVES II
- METODOLOGIES INCLUSIVES III
- MODELS DE SUPORT
- PLANS D'ACTUACIÓ - AC NO SIGNIFICATIVES
- QUI SOC?
- RECURSOS TICS PEL FUTUR
- REFORÇ POSITIU
miércoles, 25 de mayo de 2016
EXEMPLE DE LA UTILITZACIÓ DE LES TIC I FUTURS RECURSOS PER MI
A classe vàrem veure un exemple de com ens poden ajudar les TIC's a l'hora de desenvolupar activitats. Em va agradar molt un exemple que vàrem veure de na Rosa Aliarte, de com treballava el concepte de "Història" amb els alumnes. Per treballar la historia, els alumnes varen realitzar un vídeo gravat i produït per ells mateixos amb playmobils. En el vídeo s'inicia des de l'aparició dels primers éssers vius fins a arribar a l'actualitat. Crec que és una activitat molt divertida per treballar, a més és inclusiva perquè és oberta i tots poden participar-hi.
Per aquest motiu, vull afegir l'enllaç al seu blog perquè crec que és molt interessant per mi, per tenir idees de cara al futur quan sigui mestra. Aquí tenim el seu blog:
Per aquest motiu, vull afegir l'enllaç al seu blog perquè crec que és molt interessant per mi, per tenir idees de cara al futur quan sigui mestra. Aquí tenim el seu blog:
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario